Jak uspět u pohovoru

Pohovor je stále ještě tou nejčastější metodou výběru zaměstnanců. Zároveň je to okamžik výběrového řízení, kde může kandidát udělat mnoho chyb a nevědomky se z výběrka vyřadit. 

Jsou vám povědomé tyto situace?

  • Už několik dní před pohovorem jste nervózní.
  • Nemáte čas se na pohovor pořádně připravit.
  • Nevíte, jak máte odpovídat na otázky personalisty.
  • U pohovoru vlastně jenom kývete, celý ho odmluví ten druhý.
  • Máte pocit, že vás druhá strana zkouší.
  • Cítíte se málo sebevědomí.
  • Stydíte se, nebo nevíte, jak se zeptat na věci, které vás zajímají.
  • Máte potíže vyjednat si pořádnou mzdu.

Poznáváte se v některém z těch bodů? Máte už za sebou nějaké pohovory, po kterých je vaše sebevědomí na bodu mrazu? 

Nejste sami. Takhle se cítí spousta lidí a má to dvě příčiny. 

Jednak nás to, jak se prezentovat u pohovoru a jak se na něj připravit nikdo neučil. Tak nějak se to učíme za chodu a stejně nás v každé firmě něco překvapí. 

Druhá příčina je ale daleko prozaičtější. Většina lidí se u pohovoru snaží prodat sebe sama. A buď věří, že zkrátka mají co prodávat, nebo tomu moc nevěří, a pak podle toho jejich prezentace vypadá. 

Ale to, co je klíčem k úspěšnému pohovoru není co nejlépe prodat sebe sama.

Že ne? Říkáte si, a co tedy? 

 

Klíčem úspěšného pohovoru je prodat své schopnosti a dovednosti v kontextu firmy, do které se hlásíte. 

A to je právě ten kámen úrazu, kde spousta lidí pohoří. 

Co je to ten kontext firmy, do které se hlásím? 

Je to soubor všeho, co formuje pozici, kterou byste měli vykonávat. Tedy obor firmy, situace na trhu, produkt/služba, množství konkurence, kultura firmy,  problémy, které firma nyní řeší, lidé, kteří tam pracují, náplň práce a účel pozice, na kterou se hlásíte a její místo ve struktuře firmy a mnoho dalšího. 

To všechno dohromady vytváří kontext, do něhož vy se jako osoba musíte zasadit a jako jeho součást se prodávat. Ne jako Pepa nebo Jana zvenku.

Zní to složitě? 

Co kdybych vám tedy popsala, jak může vypadat právě váš pohovor?  

  • Víte, proč na pohovoru jste.
    Ztotožnili jste se s firmou a pozicí natolik, že jste si téměř jistí, že v této firmě opravdu chcete pracovat.
  • Jste připraveni.
    Máte maximum informací, povědomí o lidech ve firmě, o pozici, o tom jak firma funguje.
  • Jste sebejistí.
    Víte, co jdete téhle firmě prodávat a jste sebevědomí ve svém vystupování.
  • Máte připrvené otázky.
    Víte přesně, na co se chcete doptt, abyste si udělali dokonalý obrázek o firmě a mohli se kvalifikovaně rozhodnout, zda tam chcete pracovat, nebo ne.
  • Umíte si vyjednat zajímavou mzdu.
    Víte, kolik stojíte a jste sebevědomí ve vyjednávání o mzdě. Přesto ale nepůsobíte nevhodně nebo povýšeně.
  • Uspějete ve všech kolech výběrového řízení.
    A na konci zvažujete nabídku firmy a rozhodujete se mezi dalšími několika nabídkami.

Zní to jako sci-fi?

JAK tohle všechno dosáhnout, ukazuji ve svém online kurzu

JAK USPĚT U POHOVORU

Je to na trhu unikátní kurz, ve kterém najdete krok za krokem co a jak přesně máte udělat pro to, abyste se dokonale připravili na pohovor a zazářili při něm. Zároveň, abyste zjistili, zda je tato pozice opravdu pro vás vhodná.

Jak kurz vypadá a co v něm najdete?

Je to online kurz, tedy: 
1) Máte svůj vlastní přístup ke kurzu a kdykoliv se můžete přihlásit a studovat.
2) Máte ke kurzu přístup na 10 let.
3) Můžete si videa pouštět kolikrát chcete.
4) Máte k dispozici vzory, návody a checklisty ke stažení.

 

Kurz je rozdělený do dvou kapitol

1. Příprava na pohovor

  • Připravíte se na první kontakt se zaměstnavatelem, tedy ten telefonický, který mnoho lidí podceňuje.
  • Připravíte se na pohovor podle toho, s kým ho budete mít. 
  • Probereme první dojem do detailu. 
  • Zjistíte, kde získat informace, které ostatní určitě nemají.

2. Pohovor

  • Dozvíte se něco z práce personalistů - jaká je struktura a metologie pohovoru. Tak budete vědět, v které fázi se nacházíte a co se od vás očekává. 
  • Vyhnete se nejčastějším chybám a naopak zjistíte, jak dobře odpovědět na nejčastější otázky typu "Proč se hlásíte na tuto pozici", "Jaké jsou vaše silné a slabé stránky", nebo "Kde se vidíte za pět let".
  • Naučíte se dobře ptát na to, co vás zajímá.
  • Naučíte se vyjednat si zajímavou mzdu. 

 

To vše s názornými ukázkami přípravy i pohovorů. Oproti různým radám na internetu nezískáte jen informaci o tom, CO máte dělat, ale hlavně JAK to konkrétně udělat. 

 

🔽🔽🔽  Pusťte si jedno ukázkové video, ať víte, jak kurz vypadá.  🔽🔽🔽

Co říkají ti, kdo kurzem prošli? 

Kurz mohu jedině doporučit, velmi profesionální úroveň přístupu jdoucí přímo k věci, navíc zábavnou a snadno pochopitelnou formou. Vše postaveno na praktických ukázkách nabízejících různé úhly pohledu, poodkrytí rozhodovacího procesu personalisty, porozumění, co druhá strana potřebuje a jak s ní nejlépe komunikovat. V mém případě vše proběhlo přesně tak, jak bylo inzerováno, dokonce v několika výběrových řízeních. Terezo děkuji!
Petra, 45 let
Takhle precizní a obsahově bohatý kurz překonal má očekávání a odhalil mi, v čem jsem dělala chyby a proč mi málokdy na můj životopis odpověděli. Konečně jasně pojmenoval to, jak se vyprofilovat jako vhodný kandidát a zároveň zůstat sama sebou. Jen mě mrzí, že jsem ho neabsolvovala při hledání mého zaměstnání někdy dříve v minulosti, tj. ideálně při VŠ :-)
Hanka, administrátorka

Je pro vás kurz vhodný? 

Ano, pokud: 

  • Chcete následovat funkční systém a neradi ztrácíte čas.
  • Máte fungující životopis, ale na pohovoru se do dalšího kola dostanete málokdy.
  • Chcete najít dobrou práci rychle.
  • Chcete změnit obor.
  • Se vracíte do práce po rodičovské.
  • Jste nehledali práci poslední rok až dva.
  • Potřebujete upevnit sebevědomí při sebeprezentaci.
  • Hledáte už nějaký čas a zatím jste neuspěli.

Garance kvality

Některé online vzdělávací produkty nabízejí supr dupr garanci. Máte se pak cítit, že nemáte co ztratit. Ale já nechci, abyste se cítili takhle bezpečně. Já chci, abyste do své šťastnější budoucnosti vložili peníze a energii. Protože vím, že "jen tak zkusit to" prostě nefunguje a já moc moc chci, aby to pro vás fungovalo. A taky jsem si naprosto jistá, že pokud budete postupovat podle mého návodu, tak uspějete. Takže vám kvalitu garantuji svým slovem, a vy do toho dejte všechno. Tak jako jsem já dala všechno, do přípravy a výroby tohoto  online kurzu.