Dostaňte se konečně na pohovor
Zjistěte, proč vás nepozvali, pochopte základní principy náboru z pohledu firmy, a získejte pozvání na pohovory.
Jak to, že vás nepozvali na pohovor, když splňujete všechny požadavky na pozici?
Jak to, že vám zase poslali odpověď typu: Děkujeme za váš zájem, po pečlivém zvážení vašich materiálů jsme do dalšího kola pozvali jiné kandidáty... Nebo něco na ten způsob.
Nenávidíme tyhle emaily.
Po jejich přečtení se dostaví frustrace, zklamání vztek.
Proč? A proč vám sakra nenapíšou, co vám chybí, nebo proč si vybrali někoho jiného?
Mohli byste do té firmy zavolat a zeptat se. Ale řeknou vám pravdu? Beztak že ne, vymyslí si nějaký zástupný důvod…
Pravda je, že většina personalistů nemá koule odvahu na to, aby vám řekli skutečný důvod, proč si vás nevybrali.
Tak to je.
MOŽNÁ, ŽE I VY PROPADÁTE FRUSTRACI A VAŠE SEBEVĚDOMÍ KLESÁ S KAŽDOU DALŠÍ ZAMÍTAVOU ODPOVĚDÍ.
- NETUŠÍTE, PROČ VÁS ODMÍTAJÍ?Většina uchazečů vůbec netuší, proč se jim firmy neozývají zpět. Nedostanou žádnou zpětnou vazbu, když odepíší na zamítavý e-mail, už jim nikdo neodpoví a nevysvětlí, kde byla chyba. A tak posílají životopis do dalších firem, rozšiřují okruh pozic, na které odpovídají, ale pozvání na pohovor chodí jedině z pojišťovnických multilevelů (což není pro každého).
- NEMŮŽETE SE VYMANIT ZE „ŠKATULKY“?Martina se chtěla vymanit ze škatulky „asistentka“. Cítila, že má na víc. Chtěla se věnovat například analýze dat, nebo nějaké strategičtější práci. Posílala životopis na zajímavé pozice, o kterých si myslela, že by je zvládla. Zaměstnavatelé ale viděli její pracovní minulost a tak dostávala jednu zamítavou odpověď za druhou. Když jsme se sešly na konzultaci, měla Martina sebevědomí na nule a pocit, že bude muset dělat asistentku do důchodu.
- JE U VÁS PŘEKÁŽKOU VĚK?Petra se rozhodla změnit práci po padesátce. Trvalo jí více než rok, než zjistila, jak to vlastně na pracovním trhu chodí a funguje, absolvovala více než dvacet pohovorů, její životopis zaujal, ale po prvním kole jí většinou řekli, že si vybrali někoho jiného. Opět, samozřejmě, bez nějakého detailnějšího vysvětlení.
- NEVĚŘÍTE SI?Šimonův obor díky Covidu v podstatě zanikl. I když ho jeho firma k odchodu netlačila, začal se rozhlížet po trhu. Po 16 letech v jedné firmě měl pocit, že vlastně nemá, co nabídnout. Že nic jiného než to, co dělal neumí, že se neuplatní… a tak vlastně váhal s odesláním životopisu i na místa, která by ho lákala…
NAPROSTÁ VĚTŠINA LIDÍ, KTEŘÍ HLEDAJÍ PRÁCI, JI MOHOU NAJÍT RYCHLEJI.
Téměř každý může uspět, pokud bude vědět, jak na to.
A úspěch neznamená získat jakoukoliv práci v jakékoliv firmě (to není zas až takový problém při současné poptávce po lidech), úspěch je to, že:
- se budete do té práce těšit
- vás práce bude naplňovat
- vám bude vyhovovat firemní kultura
- budete využívat své silné stránky
- budete někam směřovat, učit se, rozvíjet se…
Možná si teď říkáte, ale Terezo, jak si můžete dovolit tohle tvrdit? Vždyť ten úspěch přece záleží na tolika věcech…..
A TAK VÁM CHCI POVĚDĚT SVŮJ VLASTNÍ PŘÍBĚH A HLAVNĚ VÁS NECHAT NAHLÉDNOUT DO ZÁKULISÍ PERSONALISTIKY.

Tereza Valášková
Jsem kariérní koučka, personalistka, náborářka a trenérka náboru, konzultantka silných stránek a talentů.
"Smysluplná a atraktivní práce pro ty, co chtějí, je mojí vášní už 10 let."
Můj příběh personalistky začal tím, že se zhroutil můj největší sen v životě...
Sen stát se novinářkou. Od mala jsem po tom toužila, chodila jsem do kroužků psaní, publikovala, vše proto, abych se dostala na obor Žurnalistika. Ale v průběhu studia jsem zjistila, že tahle práce pro mě prostě není, že to vlastně dělat nechci.
Najednou jsem vůbec nevěděla, co se sebou. Kam dál?
A rozhodla jsem se, že budu dělat personalistku, protože mě práce s lidmi baví. Chtěla jsem studovat ve skotském Edinburghu. Než jsem se tam ale vydala, tak jsem pracovala v headhunterské agentuře, abych si na školu vydělala.
A tam jsem získala první základy toho, co zformovalo mnohem později moji touhu pomáhat lidem uspět ve výběrových řízeních. Pomáhat jim správně odprezentovat to, co v nich je,
A HLAVNĚ, ZÍSKAT VYTOUŽENOU PRÁCI.
CO MĚ ABSOLUTNĚ ŠOKOVALO?
Jako headhunter na nejnižší juniorské pozici jsem měla za úkol obtelefonovat potenciální kandidáty a oslovit je s tím, zda by náhodou nechtěli změnit práci.
Představte si to! Jste v práci, děláte si to svoje a najednou vám zazvoní telefon a někdo, koho neznáte, se vás zeptá, zda jste v práci spokojení a jestli byste náhodou neuvažovali o změně a že má pro vás zajímavou nabídku….
No schválně, jak byste reagovali?
Tohle byla pro mě největší škola v životě. Mým úkolem bylo ty lidi oslovit, zaujmout, uvolnit, vytáhnout z nich i to co by na sebe jinak neřekli, a dostat je na schůzku. A dařilo se mi to moc. A taky mě to bavilo.
ŠOK ALE NASTAL, KDYŽ JSME KANDIDÁTA POSLALI KLIENTOVI NA POHOVOR.
Ukázalo se, jak málo lidé umí o sobě mluvit, jak málo se umějí prodat, jak málo umí popsat to, co umí nejlépe, co je baví, co chtějí. Neumějí to popsat ani v životopisu, ani osobně na nezávazné schůzce, natož pod tlakem u pohovoru.
V agentuře jsem jim s tím pomáhali a já jsem zjistila, že pokud kandidátům někdo pomůže a dostanou ty správné otázky, umí o sobě mluvit. A pak jsme mohli klientům poskytnout profily plné zajímavých a užitečných informací.
Následující rok jsem strávila v Edinburghu studiem magisterského oboru Řízení lidských zdrojů, kde jsem pochopila, že personalistika má být především strategická a ne administrativní. Nejdůležitější je výběr lidí a práce s lidmi. Při psaní diplomové práce jsem spolupracovala s největší skotskou pojišťovnou. Tam jsem viděla, jak se dá také pracovat s lidmi a jejich potenciálem.
V Praze jsem si pak našla místo personalistky v mezinárodní firmě a po nějakém čase bylo jednou z mých zodpovědností také vedení pohovorů s kandidáty na nejrůznější pozice.
A CO JSEM ZJISTILA?
- Že na inzeráty reagují lidé, kteří se na pozici vůbec nehodili......protože neměli ani praxi ani vzdělání, které jsme potřebovali. Například kuchař se hlásil na servisního technika. Tenkrát jsem to vůbec nechápala, proč se ti lidé hlásí na tak velmi odlišnou práci, než jakou dělali doposud. Dnes už vím, a chápu to, a chci jim pomoci, aby je personalisté nezamítali. Je to jen o tom, jak napsat životopis a motivační dopis.
- Že životopisy lidí absolutně nepopisují jejich dovednosti, zkušenosti ani osobnost...protože umět napsat skutečně atraktivní a přitom pravdivý životopis je tak trochu kumšt. A proto je vlastně těžké podle životopisu lidi vybírat.
- Že lidé chodí na pohovory nepřipravení a "jen tak se podívat"...a tím si zavírají dveře pro tuto pozici a jakoukoliv jinou spolupráci s danou firmou.
- Že uchazeči neumějí odpovídat na otázky......a často odpovídají velmi zeširoka, jsou zbytečně neupřímní nebo netransparentní, že málokdo umí přiznat chybu, málokdo umí udržet nit své odpovědi a ztratí se v ní.
- Že uchazeči neumějí pokládat ty správné otázky......aby si ověřili, zda je ta pozice pro ně to pravé, zda jim bude vyhovovat firma, její kultura a procesy.
CO TEDY PATŘILO MEZI HLAVNÍ PŘÍČINY TOHO, ŽE JSEM KANDIDÁTA NEVYBRALA?
První příčinou jsou samozřejmě zaslané materiály, tedy
ŽIVOTOPIS A MOTIVAČNÍ DOPIS
CO BYLO ŠPATNĚ:

- V reakci na pozici uchazeč poslal jen životopis, bez řádky průvodního dopisu či e-mailu
- Životopis obsahoval příliš málo informací, takže jsem se podle něj nemohla rozhodnoutTady si možná řeknete, tak jste mu mohla zavolat. Ano, ale ve chvíli, kdy má personalista v ruce CV uchazečů, která lépe vyhovují, už volat nebude, nemá na to čas.
- Ze zaslaných materiálů nevyplývalo, proč se uchazeč hlásí na danou poziciTo je ten případ kuchaře, co se hlásí na pozici servisního technika.
- Motivační dopis mě nenamotivoval, ale odradilPřemýšleli jste někdy, proč se říká motivačnímu dopisu "motivační"? Má ukázat motivaci uchazeče nebo namotivovat personalistu? Odpověď zní: OBOJÍ 🙂
A pokud byli kandidáti pozváni na
POHOVOR
VĚTŠINOU TO SKONČILO NA TOM, ŽE:
- Na pohovor přišli nepřipraveníNeznali firmu, konkurenci, trh, produkty... někdy ani nevěděli, s kým mají pohovor!
- Neukázali zájem, zvědavost, o pozici nepřemýšleliNeptali se na otázky, bylo vidět, že se nad náplní práce nezamýšleli, nebyli schopni o pozici hovořit.
- Jejich primární motivace byla finančníCo je špatného na finanční motivaci? Personalista to vyhodnotí tak, že pokud vám za půl roku někdo nabídne o pár tisíc víc, odejdete.
- Se neuměli prodat.Pokud měli kvality, které jsme hledali, neuměli je na pohovoru popsat nebo dokázat.
Výše uvedené jsou věci, které zaměstnavatele SKUTEČNĚ ODRADÍ A JSOU REÁLNÝM DŮVODEM, proč si kandidáta nevyberou.
NÍŽE JSOU NAOPAK PŘÍKLADY PROBLÉMŮ, O KTERÝCH SI LIDÉ MYSLÍ, ŽE JSOU DŮVODEM, PROČ JE NEVYBRALI, ALE NENÍ TO PRAVDA.
Lidé si často myslí, že je nevybrali proto, že:
- Jsou svou předchozí praxí „zaškatulkovaní“ v jiném oboruAle to není příčina. Příčina je to, že důvod změny není dostatečně vysvětlen a vaše kompetence nejsou dostatečně zřejmé.
- Je jejich životopis příliš bohatý a dlouhýDlouhý životopis způsobí, že v něm obsažené klíčové informace se hůře hledají, ale důležité je, zda tam vůbec jsou.
- Jsou jejich zkušenosti „každý pes, jiná ves“Různorodé zkušenosti nevadí. Důležité je, zda u každé dokážete popsat to klíčové, co se vztahuje k pozici, na níž se hlásíte.
- Působí jako „job-hopper“, tedy že často mění práciJe třeba dobře pracovat s popisem pracovních zkušeností, někdy například i vysvětlit důvod odchodu.
- Nemají do životopisu co napsat (absolventi)I během studia jste nabrali zkušenosti a kompetence, jen je třeba je umět popsat.
- Na pohovoru jsou nervózníS určitou nervozitou kandidáta pohovorující vždy počítají. Pravda ale je, že čím více jste připravení, tím méně jste nervózní.
Pravda je, že nic tohoto seznamu překážkou být nemusí. Jen je potřeba vědět, jak na to.
už JE ZCELA ZŘEJMÉ, ŽE DOSTAT SE NA POHOVOR JE JEN POLOVINA ÚSPĚCHU. pROTOŽE ABYSTE ZÍSKALI NABÍDKU, JE TŘEBA NA TOM POHOVORU USPĚT A USPĚT I V DALŠÍCH KOLECH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.
a NAKONEC - VYHRÁT.
Představte si nyní, že:
- Máte svůj kariérní směr, kterým se vydáte.
- Odpovíte jen na 10 nejlepších nabídek, které navíc snadno najdete.
- Získáte pozvání na pohovor v 8 z 10 případů.
- Jste při pohovoru pohotoví a odpovídáte autenticky a sebevědomě.
- Okouzlíte zaměstnavatele, budete kandidátem číslo jedna a uspějete ve všech kolech.
- Máte v průběhu pohovoru sebevědomí se zeptat na vše, co vás zajímá.
- Jste vy tím, kdo se rozhoduje, zda do této firmy nastoupí, nebo ne.
- Umíte si vyjednat mzdu, která vysoce převyšuje tu současnou.
A VÍTE CO, NEMUSÍTE SI TO JEN PŘEDSTAVOVAT, MŮŽE TO BÝT REALITA.
Díky jednoduchému sytému, který lze následovat. Díky tomu, že hledání práce je DOVEDNOST, kterou se lze naučit.
To mi dává smysl - kde se to můžu naučit?
Kariérnímu poradenství se věnuji 5 let, jako personalistka působím více než 10 let. S klienty dělám osobní konzultace, koučinky, školím nábor ve firmách, dělám talentové konzultace a talentové workshopy, školím headhuntery a náborové agentury.
Pojmenovala a popsala jsem principy, které při hledání práce fungují.
Ze všech svých materiálů jsem připravila na českém trhu zcela unikátní a komplexní online kurz, který vás provede kompletně celým procesem hledání nové práce, od myšlenky, až po novou pracovní smlouvu.
Kurz se jmenuje
JAK SI NAJÍT SKVĚLOU PRÁCI
Jeho cílem je, aby každý měl možnost získat naprosto ucelený návod krok za krokem, jak uspět ve výběrovém řízení a získat skvělou práci, aniž by musel platit hodinové sazby kariérního kouče.
Díky kurzu pochopíte pohled personalisty, porozumíte procesům ve společnostech, spojených s náborem a budete vědět, co dělat, jak to dělat a proč to dělat.
Ale pozor! Nechci tvrdit, že se to všechno stane přes noc, nebo v rámci jednoho výběrového řízení. Je možné, že vaše cesta za vysněnou prací bude delší. Že povede přes jednu nebo více mezistanic.
Důležité je ale uvědomit si, že:
JE MOŽNÉ najít práci, která vás bude bavit a do níž budete chodit s radostí.
JE MOŽNÉ se vymanit ze “škatulky” a jít jiným směrem.
JE MOŽNÉ kompletně změnit kariérní směr.
JE MOŽNÉ najít zajímavou práci navzdory věku (nízkému či vysokému).
JE MOŽNÉ najít zajímavou práci po mateřské.
JE MOŽNÉ najít stejnou práci u jiného zaměstnavatele za více peněz.
JE MOŽNÉ povýšit přestupem do jiné firmy.
JE MOŽNÉ začít znovu a jinde a lépe.
JE MOŽNÉ udělat první krok správně a nastartovat cestu za svým snem.
Potřebujete tomu věřit, mít hodně dobrý plán a průvodce, a toho se držet. A právě ten plán a toho průvodce najdete v mém kurzu.
Možná, že si teď říkáte:
"Terezo, na internetu najdu spoustu různých návodů a rad zdarma. V čem je tento kurz jiný?"
- Získáte informace ke všem aspektům výběrového řízení na jednom místě.
- Všude najdete napsané, CO máte dělat. Tento kurz vám k tomu nabídne i to JAK to přesně máte udělat.
- Ukážu vám, jak pracují personalisté a co se děje ve firmách. Celý proces náboru tak mnohem lépe pochopíte a dokážete se mu přizpůsobit.

JAK KURZ VYPADÁ A CO V NĚM NAJDETE?
Je to online kurz, tedy:
- Máte svůj vlastní přístup ke kurzu a kdykoliv se můžete přihlásit a studovat.
- Máte ke kurzu přístup na 10 let.
- Můžete si videa pouštět kolikrát chcete.
- Máte k dispozici dokumenty, vzory, návody a checklisty ke stažení.

Kurz je rozdělený do šesti kapitol:
1) Domácí příprava
2) Hledání správné nabídky
3) Životopis a motivační dopis
4) Příprava na pohovor
5) Pohovor
6) Další kola výběrového řízení
1. KAPITOLA: DOMÁCÍ PŘÍPRAVA
V této kapitole uděláte něco, co 99% lidí neudělá, a tím získáte obrovskou konkurenční výhodu. Totiž zastavíte se a zamyslíte se.
Nad tím, kdo jste, co nabízíte, kam jdete a kolik za to chcete peněz.
Je to nejdůležitější část kurzu, která vás odliší od stovek dalších kandidátů. Dozvíte se i moje tipy personalistky, jak zaujmout jako absolvent, nebo jak provést kompletní změnu kariéry.
Díky této kapitole získáte sebevědomí a uvědomění si vlastní nabídky. Lépe si rozmyslíte svůj další směr a budete působit jako člověk, který ví, co umí, co chce a co stojí.
Kapitola 2: Hledání správné nabídky
V této kapitole se s vámi podělím o své tajné tipy a triky jak najít právě tu pozici, po které toužíte.
Jak zjistit, kolik dostanete peněz, i když u inzerátu není uvedená mzda.
Odhalíte, jak vlastně personalisté píší inzeráty a co číst mezi řádky. Dozvíte se, jak získat maximum z pracovních portálů a jak využívat sociální sítě a to hlavně LinkedIn, který považuji za naprosto nepřekonatelný nástroj ke hledání nové příležitosti. Speciální tutoriál k LinkedInu sám o sobě by mohl vydat na samostatný kurz.
Díky této kapitole najdete ty pravé nabídky pro vás a budete umět identifikovat, zda má cenu na ně reagovat. Naučíte se mohem lépe vnímat text inzerátu - což se vám bude později hodit při psaní životopisu. Naučíte se používat LinkedIn a Facebook ke hledání práce ale i k tomu, abyste sami byli vyhledatelní.
Kapitola 3: Životopis a motivační dopis
Zapomeňte na vzory, na to, jak se psaly životopisy před dvaceti lety, nebo na to, že motivační dopis je přežitek.
Tahle kapitola je nabušená informacemi, které vás překvapí. Zjistíte, jak napsat životopis, který bude úspěšný - tedy budete díky němu dostávat pozvání na pohovor.
Pochopíte, co náboráři chtějí číst a nebudete muset lhát, ani se přetvařovat.
Konečně díky jasným ukázkám pochopíte, co je to ten životopis na míru.
Motivační a průvodní dopisy jsou formáty, které se možná mohou zdát jako zastaralé, ale opak je pravdou. Dobře napsaný motivační dopis může být přesně ten důvod, proč si vás pozvou na osobní setkání.
Kapitola 4: Příprava na pohovor
Příprava na pohovor je naprosto zásadní a hodně lidí ji podceňuje.
- Jak reagovat během takzvaného screeningového telefonátu?
- Jaký je například rozdíl mezi pohovorem s agenturou, s personalistou a pohovorem s ředitelem?
- Na co všechno nezapomenout při přípravě?
- Kde najít informace, které ostatní kandidáti stoprocentně nebudou mít?
- Jaké si připravit otázky?
- Jak udělat dobrý první dojem? (Ne nebojte, nebudu mluvit o tom, jak máte být oblečeni. Řeč bude spíše o psychologii prvního dojmu.)
Díky této společné přípravě budete právě vy kandidátem, který se prostě neodmítá. Personalisté budou mít pocit, že jste jim snad spadli z nebe. A získáte také mnohem lepší vyjednávací pozici pro diskusi o mzdě.
Kapitola 5: Pohovor
Nervozita při pohovoru dokáže pro kandidáta leccos zkazit. Když už se dostanete do firmy a někdo na vás má hodinu čas, tak je potřeba vytěžit z toho maximum.
Dozvíte se:
- Jakou má pohovor strukturu a jak se na ni dá připravit.
- Co sledují personalisté svými otázkami a co od vás chtějí slyšet.
- Jaké chyby u pohovoru lidé nejčastěji dělají a jak se jim vyhnout.
- Jak odpovídat na zapeklité otázky.
- Jak udělat dobrý první dojem.
- Jak si skutečně vyjednat solidní mzdu.
Kapitola 6: Další kola výběrového řízení
V poslední kapitole se podíváme na všechny možné případy dalších kol výběrových řízení a jak na ně. Zjistíte, jak na další kola pohovorů, testy, reference, assessment centra, nebo třeba zkušební den.
Ale to ještě není všechno!
Psala jsem, že v kurzu najdete to JAK věci dělat a proto ode mě v ceně získáte ještě 3 speciální bonusy, které vám pomohou uvést vše, co se naučíte, do praxe.
Bonus č.1
Rozbor tří reálných životopisů mých klientů z různých oborů tak, abyste sami mohli zhodnotit, zda se vám váš životopis povedl napsat tak, aby uspěl před přísnýma očima personalistů.
Uvidíte CV, které mi poslal reálný klient a chtěl ho zkontrolovat s tím, že mi sdělil, jaké má nyní kariérní záměry. Se zaměněnými osobními údají a názvy firem jsem CV okomentovala, navrhla změny a vysvětlila je. Vy si tak můžete porovnat svoje CV s mými komentáři a udělat si tak konzultaci vlastního životopisu zdarma.

Bonus č.2
Rozbor tří reálných motivačních dopisů mých klientů z různých oborů, opět okomentované a vysvětlené co a proč by mělo být jinak.
Vysvětlím pohled personalistů, což vám otevře oči a naučíte se psát takové motivačí dopisy, které skutečně namotivují personalistu či manažera, aby vás pozvali na osobní setkání.

Bonus č.3
Rozhovor s dámou, která otočila svoji kariéru o 180°. Paní Libuše je vyučená cukrářka a má bakalářské vzdělání v potravinářské chemii. Toto své vzdělání nicméně v praxi nikdy neuplatnila a věnovala se celý život cukrařině. Pak už si ale řekla dost a začala hledat něco jiného. Jak se jí to podařilo, uvidíte v našem rozhovoru.

SEČTENO A PODTRŽENO...
V šesti kapitolách a třech bonusech získáte okolo 12 hodin videí s přesnými návody, tutoriály, scénkami, ukázkami. Videa jsou doprovázená materiály ke stažení - checklisty, vzory, odkazy.
Přístup ke kurzu je na 10 let, se všemi budoucími úpravami a upgrady.
A určitě vás zajímá, kolik tento kurz stojí. Mám pro vás dobrou zprávu.
NEMUSÍTE PLATIT TISÍCE ZA OSOBNÍ SETKÁNÍ S KOUČEM
Online program "Jak si najít skvělou práci" vám zaručí veškerou metodologii, kterou bychom probírali na osobním setkání.
Můžete si ho pouštět znovu a znovu a přitom...
...cena kurzu je 2990Kč
Pokud byste díky kurzu:
- Získali jasný a konkrétní směr, kterým se ubírat při hledání práce
- Našli snadno pozice, po kterých toužíte
- Získávali snadno pozvání na pohovor a tím i šanci se prezentovat
- Získali úsporu času při hledání práce o týdny až měsíce!
- Získali dostatečné sebevědomí
Stálo by to za to?
Pokud je vaše odpověď ano, pak mám pro vás dobrou zprávu!
Protože je nyní speciální doba, protože chci podpořit co nejvíce lidí, nabízím vám slevu ve výši
33%
a tím pádem celý balíček kurzu JAK SI NAJÍT SKVĚLOU PRÁCI, který obsahuje:
ON-LINE KURZ: JAK SI NAJÍT SKVĚLOU PRÁCI - komplexní průvodce výběrovým řízením
BONUS 1: rozbory tří životopisů
BONUS 2: rozbory tří motivačních dopisů
BONUS 3: rozhovor se ženou, která otočila kariérní směr o 180°
Nyní získáte za
2990Kč
1990Kč
Tato cena je platná následující 3 dny.
Jakmile počítadlo dojde k nule, tato cena již nebude přístupná.



Je pro vás kurz vhodný?
Ano, pokud:
- Chcete následovat funkční systém a neradi ztrácíte čas.
- Chcete najít dobrou práci rychle.
- Hledáte svoji první práci.
- Chcete změnit obor.
- Se vracíte do práce po rodičovské.
- Jste nehledali práci poslední rok až dva.
- Potřebujete upevnit sebevědomí při sebeprezentaci.
- Hledáte už nějaký čas a zatím jste neuspěli.
Co říkají ti, kdo kurzem prošli?
Jak kurz probíhá?
- Po uhrazení kurzu vám přijdou přístupové údaje k členské sekci zde na mých stránkách
- Jakmile se přihlásíte, máte okamžitě přístup k celému kurzu.
- Kurz je jako švédský stůl - vyberete si to, co zrovna potřebujete, nemusíte jít nijak popořádku.
- Okamžitě získáte přístup také ke třem bonusům.
- Můžete mi kdykoliv napsat a na cokoliv se zeptat.
Garance kvality
Některé online vzdělávací produkty nabízejí supr dupr garanci. Máte se pak cítit, že nemáte co ztratit. Ale já nechci, abyste se cítili takhle bezpečně. Já chci, abyste do své šťastnější budoucnosti vložili peníze a energii. Protože vím, že "jen tak zkusit to" prostě nefunguje a já moc moc chci, aby to pro vás fungovalo. A taky jsem si naprosto jistá, že pokud budete postupovat podle mého návodu, tak uspějete.
Kdyby se ale náhodou stalo, že budete mít pocit, že vám kurz nic nedává a že to opravdu není to, co jste hledali, napište mi DO 14 DNŮ od nákupu na email terka@pruvodcekarierou.cz a já vám bez otázek vrátím peníze.
Tato akce končí za:
Potřebujete pomoci? Kontaktujte mě na terka@pruvodcekarierou.cz nebo na telefonu +420 604 753 165